Sidevisninger i alt

lørdag den 19. februar 2011

Min første Giveaway!


Så må det prøves! Jeg har samlet lidt sammen til min første giveaway.

Lidt forskelligt retro stof, lille taske med knapper i gule nuancer, lille pakke med mønstrede knapper, pakke med lidt forskelligt bånd, bøtte med perler, knappenåle med søde blomsterhoveder og nogle fine hæklede tallerkenstykker.

Reglerne er som altid:


1 lod for en kommentar

2 lodder for kommentar + fast læser

3 lodder for kommentar + fast læser + link (lån gerne billede)


Jeg nærmer mig hastigt de 20 faste læsere. Når jeg runder dette magiske tal, sætter jeg en dato for trækningen af denne giveaway.
OBS: DE 20 FASTE LÆSERE ER OPNÅET. VINDEREN TRÆKKES D. 7.MARTS - FASTELAVNSMANDAG!

Håber, I har lyst til at være med...

40 kommentarer:

  1. Hej søde Ditte

    Skøn skøn Giveaway. Den vil jeg meget gerne deltage i (:
    Tre lodder til mig tak...
    Håber i har det godt allesammen??

    Stort kram herfra

    SvarSlet
  2. uh fin GA 3 lodder til mig tak :D

    SvarSlet
  3. JO tak, Camilla - vi har det alle godt. Håber, det også er tilfældet hos jer :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har tilmeldt mig og vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  5. Jeg smider meget gerne 3 lodder i puljen og krydser fingre for at jeg vinder :-)

    SvarSlet
  6. jeg lægger også 3 lodder her og håber jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  7. Så blev jeg da lige din faste læser nr 20.
    -2 lodder til mig;O)

    SvarSlet
  8. Jubii! Det gik jo stærkt :-)
    Så må jeg hellere komme med en dato for trækning af denne giveaway. Jeg trækker en vinder mandag d.7.marts - fastelavnsmandag :-)

    Så der er god tid til at nå at være med endnu.

    SvarSlet
  9. Jeg er helt klart med på 3 lodder, hav en god mandag klem Joan

    SvarSlet
  10. Så hyggeligt - jeg er med på to lodder!

    SvarSlet
  11. Sikke mange skønne ting og sager :)

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder!
    - Sara

    SvarSlet
  12. Hej Ditte.

    Mange tak for din søde kommentar på min blog :)

    Ja, der var sket en fejl! - Den er hermed rettet...
    Held og lykke med din Give Away. Krydser fingre for at jeg bliver den heldige ;)

    SvarSlet
  13. Jeg hopper på med 3 lodder.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  14. Hejsa,
    Sikken en fin giveaway - den må rigtig gerne finde vej til min forfrosne postkasse! ;-)
    Jeg snupsedyr 3 lodder, tak! ;-)
    Kh Maria

    SvarSlet
  15. Jeg blir med, hvis det ikke er for sent? Tar tre lodd! :)

    SvarSlet
  16. Det er bestemt ikke for sent - trækker først vinderen d. 7. marts. :-)

    SvarSlet
  17. ta mig ta mig... 1 lod til mig... hilsner fra Ærø

    SvarSlet
  18. Nej nej...tag MIG ;) 1 lod, tak så er du sød.

    SvarSlet
  19. Nej, hvor er det spændende med sådan en give-away - jeg håber at jeg har en chance for at vinde med mine 2 lodder :D Har først lige opdaget din blog idag, så jeg glæder mig meget til at se hvad der sker på din blog i fremtiden.

    Kom gerne ind og læs på min blog også
    www.kreaangel.blogspot.dk

    Hilsen KreaAngel

    SvarSlet
  20. Nupser 2 lodder, og kigger mig lige lidt mere omkring på din fine blog. Tillykke med dine nu 30 faste læsere ;-)

    SvarSlet
  21. jeg er da med her med 3 lodder :)

    SvarSlet
  22. Sikke en fin "hyggesamling" du har samlet der:-). Så er jeg vist med på 2 lodder...?? Knus.

    SvarSlet
  23. Jeg faldt lige over din blog. Den ser skøn ud. Jeg deltager med 2 lod.

    SvarSlet
  24. Synes her ser dejligt ud.
    3 lodder til mig.

    SvarSlet
  25. Jeg er med :)
    margit dot rosenaa at gmail dot com
    3 lodder til mig

    SvarSlet
  26. Fine ting og sager, dem vil jeg gerne vinde. Deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  27. ej hvor ser det lækkert:D jeg vil gerne være med på 2 lodder

    SvarSlet
  28. Jeg vil rigtig gerne være med på 3 lodder!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  29. Så spennende med give away!! Superfin blogg du har!! jeg tar 2 lodd

    SvarSlet
  30. Jeg skal da være med med tre lodder! :)

    SvarSlet
  31. Sikke en masse fine ting du har samlet, jeg vil gerne deltage med 2 lodder
    Kathrine

    SvarSlet
  32. Hej - fin blog du har, den vil jeg da gerne følge lidt med på - du er velkommen til at kigge ind hos mig også :-)
    Vil gerne være med på 2 lodder - tak :-)

    Frk.Munk

    SvarSlet
  33. Tak skal du have :-) Kigger da lige ind til dig også...

    SvarSlet
  34. Ej en fin give away og kan jeg mon nå det endnu :)

    jeg vil i hvert fald gerne deltage med 3 lodder. og måske har du lyst til at være med i min give away.

    Kh Sara

    SvarSlet
  35. Hei.. to lodder til norge. håper det er lov:) God fastelavenssøndag!

    SvarSlet
  36. Selvfølgelig er det ok med Norge :-) Velkommen til...

    SvarSlet
  37. Hej :)
    Dejlig farverig blog :)
    Jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  38. Hejsa
    Sikke nogle fine ting
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  39. Jeg er med på 2 lodder, hvis jeg kan nå det :)

    SvarSlet