Sidevisninger i alt

søndag den 13. marts 2011

Forårsfornemmelser og bule i panden - min weekend i billeder

Fredag aften lavede min mand dejlige rejecocktails til os. Jeg elsker bare alt fisk og skaldyr, så det var lige sagen. Beklager, at jeg først kom i tanke om billeder, da der var taget godt hul på den fine cocktail :-)

Det, jeg syr, er som regel meget retro og gerne i gul, lilla, brun, orange og grøn. Der plejer også at være større kontraster i farvevalget til mine ting, men jeg må åbenbart være blevet ramt af et anfald af forårsfornemmelser - i hvert fald kom denne rundskårne nederdel i tyrkis og lyselilla pastelfarver til Verden i weekenden. Lucca elsker strut-effekten :-)


Pyntet med et lyselilla hæklet hjerte - opskriften er selvfølgelig taget herfra


Og så fik Lucca Verdens største bule i panden - i hvert fald hvis man spørger moren. Uha, hvor hun græd - og mit hjerte sad helt oppe i halsen. Og lidt dårlig samvittighed kunne jeg ikke lade være med at få - uheldet skete nemlig, da strut-effekten på nederdelen skulle tjekkes. Min lille guldklump faldt og slog panden lige ned i kanten på sofabordet :-(


Så blev det søndag. Og dermed familiehygge i haven. Der er blevet ryddet op og leget til den helt store guldmedalje - og Magne fik sin første gyngetur. Og så tog vi hul på en hyggelig familietradition. Hele foråret og sommeren igennem bliver frokosten som regel indtaget på denne måde - et fad med lækre rugbrødsmadder serveret ved havebordet. Ungerne elsker det!



Håber I andre har haft en lige så skøn weekend som mig...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar