Sidevisninger i alt

torsdag den 21. oktober 2010

Hvad skal man med dyre kunstværker...

... når man har en stor kunstner i sit eget hus?

Jeppe har tegnet de skønneste tegninger, som jeg bare måtte have op på min væg. Hver tegning forestiller en af os i familien - de to store er Mor og Far, de mindre er ham selv, Lucca og Magne. De er tegnet med sort tush på lækkert tykt papir. Jeg har så puttet dem i rammer med vintage tapet som bagrund, og jeg er helt vild med resultatet, som nu hænger i alrummet - personligt, unikt og i mine øjne (selvfølgelig, det er jo mit barn ) helt fantastisk...









6 kommentarer:

  1. Hej Ditte

    Super ide! Og tak for din hilsen hos mig - dejligt at du vil være med. Jeg er ikke sikker på, at du fik meldt dig som fast læser? Men det driller altså også en gang imellem synes jeg.

    Hav en skøn dag.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hej Ditte.
    Også TAK fra mig! Dejligt, at du vil læse med hos mig og deltage i min give away. Som Kirkeskov, kan jeg heller ikke se dig som fast læser endnu... Men håber vi ses :o)
    Og du har da virkelig gang i noget godt hér!! Jeg er helt på halen forelsket i de fine billeder du har lavet dér. Med hjælp fra Jeppe naturligvis. Tegningerne er skønne og idéen med tapet i rammen rundt om er super fin. I LIKE!!
    Rigtig god weekend til dig og dine.
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlet
  3. Tak for jeres kommentarer. Jeg havde slet ikke set, at I havde skrevet - er det ikke meningen, man skal have en mail, når der kommer kommentarer?
    Jeg tjekker lige op på jeres blogge igen - vil jo meget gerne være fast læser, det er nogle super spændende ting, I laver :-)

    SvarSlet
  4. Så, nu har jeg prøvet igen - sig lige til, hvis I stadig ikke kan se mig :-)
    Nu mangler jeg så bare at finde ud af, hvordan jeg kan liske til giveaways, så jeg kan deltage med tre lodder i næste giveaway.

    SvarSlet
  5. Det ser brand godt ud, med det kulørte papir... super præsentation af hans tegninger.

    SvarSlet
  6. Tak skal du have :-) Er også meget glad for resultatet og får mange kommentarer på edet...

    SvarSlet