Sidevisninger i alt

lørdag den 5. februar 2011

Et kup

Man kan være heldig nogle gange!

Selvom Lucca ligger med feber, blev der alligevel tid til, at jeg kunne køre et lille smut ind til byen - skulle bare lige have lidt smør, køkkenrulle osv. Så jeg kørte i Netto. Og der fandt jeg den fineste lille syæske - jeg er helt vild med den. Mangler lige sådan en til nogle småting, og til 69 kr, var det da bare at slå til.
Hvad synes I? Skal jeg male den? Tapetsere den? Begge dele? Eller noget helt andet?

Jeg fandt også lidt andet guf, som jeg påtænker skal være en del af min første giveaway :-)

11 kommentarer:

  1. Den er fin, måske man skulle et smut i netto....
    Hmm er den hvis, for så kan du jo sætte fine klistermærker på låget. Den blir nok lidt svær at male?
    KH

    SvarSlet
  2. Ja, det er nemlig et stort arbejde for sådan en lille ting. Overvejer bare at tapetsere låget.
    De har mange fine ting i Netto i denne uge - bl.a. også nogle fine knapper...

    SvarSlet
  3. Fin blog i øvrigt. Har lige meldt mig som fast læser :-)

    SvarSlet
  4. ej jeg så den også i deres tilbudsavis, men har ikke været forbi endnu.
    Tænker også den må være svær at male ? eller måske spraymaling ?
    Kan godt lide de ting du laver så dejligt farverigt :) er glad for jeg fandt din blog.

    SvarSlet
  5. Jeg har ikke forsøgt mig endnu (har huset fuld af syge børn. Men ja, måske man spraymaling være løsningen. Kunne nu godt tænke mig den i en anden farve.

    Og tak for roserne. Jeg elsker farver, man bliver så dejligt glad. Og dejligt, du vil læse med. Følger jo også med hos dig, og jeg bliver uden tvivl inspireret, hvilket må siges at være den største ros :-)

    SvarSlet
  6. Åh den har jeg også stået og sukket over nede i Netto, men har ikke lige kunne afse budget til den... Men den er virkelig fin...
    Kh Maria

    SvarSlet
  7. Ja, det er jo altid det med budgettet - selvom jeg synes, den er ret billig i forhold til, hvad de ellers koster.

    SvarSlet
  8. Helt enig. Den var billig! Det var bare lige en af de der måneder, hvor jeg ikke lige kunne tillade mig selv at tage noget med hjem fra rodekasserne... ;-)

    SvarSlet
  9. Ja, sådan nogle måneder har vi jo alle sammen - desværre...

    SvarSlet
  10. Hvor heldig har man lov at være :) Sådan en vil jeg også have :)

    SvarSlet
  11. Så må du på jagt og se, om der skulle være flere :-)

    SvarSlet