Sidevisninger i alt

fredag den 29. april 2011

Bryllup og lagersalg

Dagen i dag har stået i brylluppets og lagersalgets tegn - lige i min ånd. Jeg er royalist, og jeg er stolt af det! Jeg elsker vores kongehus og sluger de royale begivenheder med hud og hår. Faktisk har mine veninder og jeg stiftet "The Royal Club", hvor vi mødes til royale begivenheder iført tiara.
Desværre var brylluppet idag jo på en hverdag, så "The Royal Club" var ikke samlet. Til gengæld så jeg bryllup sammen med min mødregruppe, og den stod på jordbær dyppet i chokolade og sprite i champagneglas (ja, vi ammer).





Da ceromien var vel overstået, pakkede vi vores grej og drog mod Århus til Ej sikke lej lagersalg. Vi stod i kø længe, men der var heldigvis strålende vejr, så det gjorde ikke spor. Og at der så var vildt mange lækre ting derinde, gjorde det jo kun bedre. Så nu er jeg fattig :-)



Desværre fik jeg ikke taget billeder af bryllupshyggen, og jeg orker ærligt talt ikke tage billeder af lagersalgshøsten lige nu - kommer imorgen :-)



Til gengæld kan I få et par billeder fra mit eget bryllup for snart 6 år siden (6 år??!!!).

Det er i øvrigt min veninde Camilla, der har taget billederne :-)

4 kommentarer:

  1. hvor er du bare smuk på de billeder :) og super flot kjole i øvrigt.

    SvarSlet
  2. Hej Ditte.

    Undskyld at jeg sådan braser ind på dit blogsite, men i forbindelse med snakken om din mødregruppe, vil jeg gerne høre om du kender nogle førstegangsmødre, som gerne vil være med i konkurrencen om at vinde et gavekort på 1000 kroner hos BabySam? Jeg forklarer lige...

    Jeg er en gravid studerende, som er ved at færdiggøre mit cand.merc studie på Aalborg Universitet. I min afsluttende opgave skriver jeg om beslutningsprocessen for forbrugere som står overfor mange valgmuligheder. Og det er jo en situation gravide/nye forældre sagtens kan genkende, fra vores mange køb af baby produkter. ;0)

    Målgruppen for undersøgelsen omfatter førstegangsforædre som har stået overfor at købe deres første barnevogn indenfor de seneste 18 måneder. I den forbindelse, vil jeg spørger om du kender nogle førstegangsmødre fra din mødregruppe, som måske vil afsæt ca. 10 minutter af deres travle hverdag til at svar på mit on-line spørgeskema? Alle deltager, som efterlader en emailadresse, kan være med i konkurrencen om et gavekort på kr. 1.000,- hos BabySam. (Undersøgelsen har intet med BabySam at gøre. Jeg syntes bare, at evt deltager skulle få mulighed for, at få noget tilbage for deres tid.) Deltagelse skal ske inden den 31 august, og kun én besvarelse per husstand er tilladt. Adgang til spørgeskemaet kan findes ved følgende link:

    https://www.surveymonkey.com/s/customer_decision

    Jeg vil så gerne få besvarelser nok til at kunne få statistisk grundlag for min undersøgelse (og endelig blive færdig med min uddannelse før min lille pige kommer til verden til november.) Derfor, ville jeg være super taknæmmelig for noget som helst hjælpe, at du evt kunne tilbud ved at informere de førstegangsmødre i din mødregruppe om konkurrencen.

    Håber du har tid og lyst til at hjælpe!

    På forhånd tak for hjælpen!

    Med venlig hilsen, Kelly

    SvarSlet
  3. Hej

    Det er helt ok - "bras" du bare :-)
    Desværre kan jeg ikke rigtigt hjælpe dig. Alle i min mødregruppe er flere gangs fødende, og jeg kan ikke lige komme i tanke om nogle, jeg kender, der har født deres første barn for nylig. Desværre :-(
    Lyder ellers som et spændende projekt :-)

    SvarSlet