Sidevisninger i alt

mandag den 2. maj 2011

Fede fødselsdagsgaver

På onsdag flyder jeg 25 igen igen (læs 29!), og allerede i lørdags blev jeg fejret af mine skønne veninder. Vi er seks tøser, der har gået på gymnasiet sammen og stadig holder fast og ses ofte. Det er sådan nogle skønne piger, og vi kender hinanden godt efterhånden og har set hinanden stifte familie, været til hinandens bryllupper osv. Vi har en fast tradition for at holde Sankt Hans sammen hvert år sammen med alle vores mænd og børn, det er en skøn tradition. Ellers er vi egentligt mest sammen uden mænd og for det meste også uden børn. Den slags skal man ikke kimse af :-D

Og se bare her, hvilke skønne sager, de havde med til mig i lørdags:

*Den fineste kande i plast fra Rice. Elsker den petroleumsblå farve, og at den er stor, så vi ikke skal rende og fylde op hele tiden. Den vil blive fast inventar på grill-bordet hele sommeren.

*De skønneste lysestager i pangfarver. Elsker faconen og de klare farver. Vil have endnu flere :-)

*En skøn lilla filt måtte til foran terrassedøren. Er den ikke skøn? Jeg havde ikke ønsket mig den, men havde kigget på den i præcist denne størrelse og farve for få dage siden, og så kommer de med den. Så kender man hinanden godt :-)


De havde også et sæt retro sengetøj med til mig. Jeg fik ikke taget billeder af det sammen med det andet, men det kommer om lidt sammen med lidt andet stof :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar