Sidevisninger i alt

fredag den 18. maj 2012

Ferie

Lige et lille hurtigt billede at vores morgenmad i dag. Pandekager på bål kl.8.00 om morgenen. Jens og jeg får dem med røget laks, kaviar, rødløg og cremefraiche. Ungerne får dem selvfølgelig med syltetøj og sukker.

søndag den 13. maj 2012

Selvpluk i skønne pasteller

Da vi var på tur ud i det blå i dag, kom vi forbi en selvplukker mark med tulipaner i alle regnbuens farver. Jeg skulle selvfølgelig have en buket med hjem og valgte en i skønne pastelfarver. Pastellerne sniger sig mere og mere ind i indretningen herhjemme. Især her forår og sommer er det næsten umuligt ikke at forelske sig i de skønne sarte farver.
God søndag og Mors Dag til alle.

lørdag den 12. maj 2012

Det er da utroligt...

...Hvad man lære på kort tid, hvis der bliver sat fokus på et bestemt område.
Jeppe går i 0.klasse, og jeg er altså ret imponeret over, hvad han har lært på knapt et år.
Han har lige skrevet denne historie. For god ordens skyld kommer her lige en oversættelse:

"Nu skal I høre en historie (s)om den dino lige hernede (pil til tegning).
Det er en lille dino. Han er (en) god ven. Hej, siger Peter Slange (og en bil).
De er bedste venner.
Slut."

Mor er stolt...

fredag den 11. maj 2012

Findes der noget bedre?

End når ens mor gider flette ens hår om aftenen, så man kan få de smukkeste prinsesse krøller om morgenen? Ikke, hvis du spørger Lucca. Hun er i den grad prinsesse og elsker alt, der glitrer, glimter og er lyserødt. Og det er da også yndigt, hendes hår - ikke?

mandag den 7. maj 2012

Snapshots fra haven

Jeg leger lidt med min nye IPad, som jeg netop har fået i fødselsdagsgave af min skønne familie. Jeg fyldte 30 i fredags og havde en skøn dag med åbenthus og masser af gæster. Sidst i juni følger en stor fest med hippie tema - glæder mig som en sindssyg.
Billederne her i indlægget er taget med IPad og i det program, der hedder Cross Process - meget meget nemt med nogle sjove og fine resultater. Prøv det :)

søndag den 6. maj 2012

Ny lampe

Jeg er tilbage...

... Indtil videre med et billede af dagens aftensmad ;)
Jeg savner at blogge - håber, jeg kan få gang i det igen.

lørdag den 19. november 2011

Tante Hannes cupcake stativ

Min dejlige, super skønne og sindssygt kreative Tante Hanne har kreeret noget ikke mindre end fantastisk. Et cupcake stativ i pileflet. Er det ikke skønt? Jeg har foreslået hende at sætte det i produktion. Hvad siger I? Kunne det være noget?
Og Tante Hanne kan meget mere end det. Hun syr, strikker, hækler og fletter pil. Og både kreativitet og håndværk er helt i top. Jeg har opfordret hende til at lave sin egen blog, så hold øje.
Og så smagte hendes cupcakes i øvrigt helt fantastisk.

mandag den 14. november 2011

Fødselsdagsgave

Jeppe og Luccas fødselsdagsgave til min mor, som fylder år i dag. Der bliver ikke et øje tørt.

søndag den 6. november 2011

Børnekunst

Jeppe har slået til igen. Se lige denne tegning. Hvem der bare som voksen kunne tegne med bare en brøkdel af samme kreativitet og "ud-af-boksen" tænkning. Og han gør det bare igen og igen. Jeg elsker det!