Sidevisninger i alt

onsdag den 27. april 2011

Lucca 3 år

Så fyldte min store pige 3 år. Hvor er det bare vildt, som tiden flyver, og omkring fødselsdage bliver man altid mere nostalgisk. Dette er også resulteret i et mindre (læs: kæmpe!) fotomateriale af fødselsaren. Her følger et lille (meget lille) udpluk samt billeder af mine forsøg med fondant kager. Barbiekagen drillede, som du måske har læst her. Men det gik da an alligevel...


Se sej ud, Lucca!





Katten har sneget sig med i billedet







Det lange hår, som moren ikke nænner at klippe af




Ny cykel og tungen lige i munden



Gave i brug


Gaveudpakning. Læg mærke til den smukke kjole, som selvfølgelig er købt af hende her


Træt!


Barbiekage


Hello Kitty, som heller ikke vi har kunnet slippe udenom




Og lidt forårsstemning

2 kommentarer:

  1. Du er da sluppet rigtig godt fra det fondant-halløj! På min blog har jeg netop vist billeder af et par af mine påske-kage-kreationer, og jeg har heller ikke helt knækket koden. Men øvelse gør vel mester?! Vi må øve, øve, øve os! :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har netop set din fine påske kage i de skønne farver :-)
    Og ja, vi må øve os. Men det gør heller ikke spor - det er jo sjovt!

    SvarSlet